Logo Polskiego Radia
Print

Польський уряд встановив рівень мінімальної зарплати

PR dla Zagranicy
Jana Stepniewicz 06.06.2017 16:35
2080 злотих (497 євро) – такою, згідно з планами польського уряду, повинна бути мінімальна заробітна плата у 2018 році

2080 злотих (497 євро) – такою, згідно з планами польського уряду, повинна бути мінімальна заробітна плата у 2018 році. Рада міністрів пропонує, щоб мінімальна ставка за годину праці була 13,50 злотих (3,22 євро). Збільшення мінімальної зарплати не повинно вплинути на ринок праці, - вважають в польському уряді.

«Актуальна економічна ситуація Польщі дозволяє, щоб поступово збільшувати рівень зарплати – відповідно до економічного піднесення та зростання продуктивності праці й падіння рівня безробіття», - йдеться у заяві, опублікованій на сайті Інформаційного бюро уряду.

Міністерство сім’ї, праці та соціальної політики пропонувало, щоб рівень мінімальної зарплати підвищити до 2100 злотих. До 15 червня Рада міністрів представить свою пропозицію під час засіданя ради суспільного діалогу.

IAR/Я.С.

Print
Copyright © Polskie Radio S.A Про нас Контакти